Despre Noi Programe Ajută și Donează Contact
en hu

Responsabil Resurse Umane, Coordonator Voluntari (Cluj Napoca)

Descrierea locului de muncă: ·

  • Planifică, organizează și supervizează activitățile specifice departamentului de resurse umane.
  • Organizează și coordonează ȋntreg procesul de recrutare și selecție de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea organizației.
  • Dezvoltă sistemul de procese și proceduri din cadrul departamentului de HR.
  • Realizează toate activitațile legate de contractul de muncă și dosarul de personal, respectiv contractul de voluntariat.
  • Se ocupă de documentele necesare in vederea angajării salariaților,  respectiv  a încetării contractelor individuale de muncă.
  • Se ocupă de acte adiționale,adeverințe și decizii de modificare a contractelor de muncă, ține evidența deciziilor emise.
  • Actualizează permanent registrul de evidență al salariaților și-l depune in termene legale.
  • Aplică legislația privind Codul Muncii și orice alte noi prevederi ce apar în legătură cu relațiile de muncă.·
  • Efectuează calculul drepturilor salariale cuvenite personalului angajat, prin întocmirea statului de plată.·
  • Ȋntocmește situația cu necesarul de tichete de masă, le comandă și le distribuie.
  • Centralizează cererile de concedii de odihnă și întreține baza de date din aplicația de administrare a  personalului, gestionează situația pontajelor.
  • Centralizează concediile medicale și depune dosarele de recuperare a sumelor la CJAS, în termenul legal.·
  • Asigură raportările specifice legislației aplicabile in ceea ce privește contractele individuale de muncă.·
  • Coordonează voluntarii organizației conform legii voluntariatului (supervizează dosarele cu contractele de voluntari, fișele de post).
  • Se deplasează în țară la organizațiile locale ori de câte ori este nevoie.
  • Elaborează programe de atragere de voluntari.
  • Participă la evenimentele caritabile, religioase, la cursuri, întâlniri organizate de SAMR.
  • Crează planuri de dezvoltare profesională și personală a angajaților, dar și a voluntarilor.
  • Implementează proiecte de întărire a culturii organizaționale, în special în zona de motivare și satisfacție a personalului angajat, dar și al voluntarilor.
  • Răspunde de dezvoltarea strategică a componenței resurselor umane din cadrul organizaiei.

Cerințele locului de muncă:

  • Studii superioare.
  • Experiență minim 1 an.
  • Cursuri de specialitate în domeniul Resurselor Umane.
  • Cunoștințe de legislația muncii.
  • Cunoștințe PC (pachet Office, aplicația Revisal, softul SAGA).

Constituie avantaj:

  • Experiență în organizații nonguvernamentale.
  • Experiență în munca cu voluntarii.
  • Permis conducere categoria B.

Candidatul ideal pentru noi este persoana care:

  • Are abilități bune de comunicare si relaționare cu angajații.
  • Capacitatea de a lucra în echipa.
  • Dorește să se dezvolte permanent, să învețe.
  • Are capacitate de mediere și de rezolvare a conflictelor.
  • Este organizat, dinamic și punctual.
  • Este corect, loial și cinstit.
  • Valorile lui sunt creștine.
  • Are deschiderea de a lucra cu voluntarii.
  • Manifestă discreție în privința datelor și informațiilor pe care le deține și le prelucrează.

Noi oferim:

  • Posibilități de dezvoltare profesională:cursuri, pregătiri profesionale, participări la conferințe.
  • Echipă multidisciplinară cu care să colaboreze.
  • Un climat pozitiv la locul de muncă.

Acte necesare:

  • Scrisoare de intenție scrisă manual.(notificați la care dintre posturile anunțate doriți să aplicați)
  • Curriculum vitae cu poză.
  • Copii după diplome și alte certificate relevante.

Tipul de angajare: Program normal de 8 ore/zi (normă întreagă).

Actele necesare se trimit electronic la adresa de e-mail: hr@maltez.ro Pe baza dosarelor primite, comisia de examinare va efectua o primă selecție, urmând să invite (prin telefon) persoanele selectate, care vor participa la o întâlnire cu membrii comisiei.

Angajator: Serviciul de Ajutor Maltez în România

Sediul angajatorului: Cluj Napoca

Data depunerii dosarelor: 14.02.2020.

Persoană de contact: Pop Dana – 0264595801, de luni până vineri, între orele 10-16

IMPLICĂ-TE ȘI TU!