Despre Noi Programe Ajută și Donează Contact
en hu

Coordonator proiect (perioadă determinată)

Descrierea locului de muncă: ·

  • Activitatea principală va consta în coordonarea și supervizarea unui proiect care vizează dezvoltarea unui serii de ghiduri care vor servi ca și instrumente de lucru pentru conducătorii grupelor de copii și de tineri. Aceste volume vor fi editată de o echipă multidisciplinară de specialiști;
  • Ține legătura cu, și coordonează echipa multidisciplinară de specialiști care dezvoltă instrumentele;
  • Organizează întâlniri, workshopuri pentru facilitarea dezvoltării instrumentelor și familiarizarea grupului țintă cu acestea;
  • Se deplasează în țară la organizațiile locale ori de câte ori este nevoie;
  • Participă la evenimentele caritabile, religioase, la cursuri, întâlniri organizate de SAMR;
  • Răspunde de monitorizarea bugetului proiectului, coordonează realizarea situațiilor financiare, a analizelor și a rapoartelor solicitate de superiori.

Cerințele locului de muncă:

  • Studii superioare de specialitate în domeniul socio-uman
  • 2 ani de experiență într-o poziție de coordonare/management.
  • Cunoștințe PC (PowerPoint, Excel, Word)
  • Permis conducere categoria B

Constituie avantaj:

  • Cunoașterea limbii engleze și/sau limbii maghiare la nivel mediu.
  • Vechimea mai mare în domeniu .
  • Experiență în organizații nonguvernamentale.
  • Experiență în implementarea proiectelor de finanțare.
  • Experiență în munca cu voluntarii.
  • Experiență în elaborare instrumente de lucru pentru munca cu grupuri de voluntari.
  • Experiență în editarea de tipărituri.

Candidatul ideal pentru noi este persoana care:

  • Este un bun organizator.
  • Reacționează cu bine în situații noi.
  • Comunică bine cu colegii și cu partenerii organizației.
  • Dorește să se dezvolte, să învețe.
  • Este corect, loial și cinstit.
  • Valorile lui sunt creștine.
  • Are deschiderea de a lucra și cu voluntarii.

Noi oferim:

  • Posibilități de dezvoltare profesională: cursuri, pregătiri profesionale, participări la conferințe.
  • Echipă multidisciplinară cu care să colaboreze.
  • Un climat pozitiv la locul de muncă.

Acte necesare:

  • Scrisoare de intenție(menționați la care dintre posturile anunțate doriți să aplicați)
  • Curriculum vitae.
  • Copii după diplome și alte certificate relevante.

Tipul de angajare: Program normal de 8 ore/zi (fulltime). Pe perioadă determinată (1 an), identică cu perioada de derulare a proiectului.

Actele necesare se trimit electronic la adresa de e-mail: hr@maltez.ro Pe baza dosarelor primite, comisia de examinare va efectua o primă selecție, urmând să invite (prin telefon) persoanele selectate, care vor participa la o întâlnire cu membrii comisiei.

Angajator: Serviciul de Ajutor Maltez în România

Sediul angajatorului: Cluj Napoca

Data depunerii dosarelor: 17.02.2020.

Persoană de contact: Pünkösti Zsolt – 0264595801, de luni până vineri, între orele 10-16

IMPLICĂ-TE ȘI TU!