Despre Noi Programe Ajută și Donează Contact
en hu

Coordonator program social București

Descrierea locului de muncă:

  • Activitatea principală va consta în coordonarea și supervizarea unui program care vizează integrarea copiilor vulnerabili din familii numeroase în societate; 
  • Ține legătura și coordonează echipa multidisciplinară de specialiști care dezvoltă instrumentele;
  • Organizează întâlniri, workshopuri pentru facilitarea dezvoltării instrumentelor și familiarizarea grupului țintă cu acestea;
  • Se deplasează în țară la organizațiile locale ori de câte ori este nevoie;
  • Participă la evenimentele caritabile, religioase, la cursuri, întâlniri organizate de SAMR;
  • Răspunde de monitorizarea bugetului proiectului și raportează activitatea 
  • Cerințele locului de muncă:
  • Studii superioare de specialitate în domeniul socio-uman, psihologie sau pedagogie;
  • 2 ani de experiență într-o poziție de coordonare/management;
  • Cunoștințe PC (PowerPoint, Excel, Word);
  • Permis conducere categoria B;

Constituie avantaj: 

  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;
  • Experiență în organizații nonguvernamentale;
  • Experiență în implementarea proiectelor de finanțare;
  • Experiență în munca cu voluntarii;
  • Experiență în elaborare instrumente de lucru pentru munca cu grupuri de voluntari;

Candidatul ideal pentru noi este persoana care:

  • Este un bun organizator;
  • Reacționează cu bine în situații noi;
  • Comunică bine cu colegii și cu partenerii organizației;
  • Dorește să se dezvolte, să învețe;
  • Este corect, loial și cinstit;
  • Valorile lui sunt creștine;
  • Are deschiderea de a lucra și cu voluntarii;

Noi oferim:

  • Posibilități de dezvoltare profesională: cursuri, pregătiri profesionale, participări la conferințe;
  • Echipă multidisciplinară cu care să colaboreze;
  • Un climat pozitiv la locul de muncă;

Acte necesare:

  • Scrisoare de intenție;
  • Curriculum vitae;
  • Copii după diplome și alte certificate relevante;

Tipul de angajare: 

Program normal de 8 ore/zi(fulltime);

Actele necesare se trimit electronic la adresa de e-mail: hr@maltez.ro 

 Pe baza dosarelor primite, comisia va efectua o primă selecție, urmând să invite (prin telefon) persoanele selectate, care vor participa la o întâlnire cu membrii comisiei.

Angajator: Serviciul de Ajutor Maltez în România

Locație: București, Cartierul Tei.

Perioadă depunere dosare: 18.11.2021 – 26.11.2021

Pentru informații suplimentare scrieți pe adresa hr@maltez.ro cu specificația – proiect Tei – București

IMPLICĂ-TE ȘI TU!